دوست دارم یه عالمه قد پیاز تو قابلمه

ول کن بابا حال داری


من منتظرت شدم ولي در نزدي

بر زخم دلم گل معطر نزدي

گفتي كه اگر شود مي آيم اما

مرد اين دل و آخرش به او سر نزدي


 

 

هر چه بر من گذشت حقم بود من از اين بيشتر سزاوارم تو گناهي نداري اي زيبا مرگ بر من كه دوستت دارم





 

در جوانی غصه خوردم هیچ کس یادم نکرد / در قفس ماندم ولی صیاد آزادم نکرد / آتش عشقت چنان از زندگی سیرم بکرد / آرزوی مرگ کردم مرگ هم یادم نکرد.

 

تکیه بر دوست مکن محرم اسرار کسی نیست / ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

 



 


 

آرزو دارم شبي عاشق شوي .آرزو دارم بفهثمي درد را .تلخي برخوردهاي سرد را .مي رسد روزي كه بي من سر كني .مي رسد روزي كه مرگ عشق را باور كني ...

 


 



نظرات شما عزیزان:

حديث
ساعت15:47---29 خرداد 1390
ارش جون خيلي جالبه وبلاگت

نازي
ساعت19:37---7 خرداد 1390
بابا باحاااااااااااال

اجی مهدیه
ساعت14:19---6 خرداد 1390
سلام من اپم

ZAHRA
ساعت20:29---5 خرداد 1390
سلام
خوبی؟؟؟/
حرفی ندارم بزنم....


ZAHRA
ساعت18:51---3 خرداد 1390
سلام
خوبی؟؟؟
ممنون بهم سر زدی
معذرت میخوام که بهت سر نزدم


dj
ساعت10:59---3 خرداد 1390
لینکت کردم............

باران
ساعت16:25---2 خرداد 1390
سلام
چه اتفاقی افتاده که به گریه افتادین؟؟؟


مرجان مهربون
ساعت22:14---1 خرداد 1390
سلامممممممم

خوبي؟؟؟؟

ممنونم از حضورت


خيلي خيلي زيبا بود اپت

جمله هاي زيباييي نوشتي


آجی مهدیه
ساعت14:16---1 خرداد 1390
سلام.این چه جوکاییه..یکم مودب بودن خوبه

پریا
ساعت12:30---31 ارديبهشت 1390
باشه آرش موافقم
به نظرت این قالب خوبه یاهمون قبلی رو بذارم؟؟؟؟؟؟؟


عسل
ساعت11:11---31 ارديبهشت 1390
سلام
ببخشيد اين روزا يكم سرم شولوغه
انشاالله از خجالتت در ميام


رها
ساعت6:42---31 ارديبهشت 1390
سلام چه وب باحالی دارید آفرین
خوشحال میشم به منم یه سری بزنید.


آجی مهدیه
ساعت14:13---30 ارديبهشت 1390
سلام.خوش اومدی

مریم
ساعت19:21---29 ارديبهشت 1390
سلام.
ممنون اومدین وبم.نظر لطفتونه.
راستی لینک شدین


اشکان
ساعت19:06---29 ارديبهشت 1390
سلام - از اینکه به وبلاگ ما سر زدید ممنونم - شما هم وبلاگ بسار خوبی دارین - اگه مایل به تبادل لینک هستین ما رو با عنوان ( دوست من بیا تو ) لینک کنید . البته من شما رو میخواستم لینک کنم ندونستم به چه اسمی لینک کنم برام پیام بذار به چه اسمی لینکت کنم - خداحافظ

سارا
ساعت19:05---29 ارديبهشت 1390
سلام مرسی که اومدین به وبم
بازم سر بزن
وبت قشنگه
من رو با نام nanaa بلینک و بهم خبر بده با جه نامی بلینکمت


تینا
ساعت18:04---29 ارديبهشت 1390
سلام دوست من
ببخشید دیگه بزار به حساب بی معرفتی ..
وبتم خیلی توپه
مرسی سر زدی
بازم پیش ما بیا


doshize
ساعت15:17---29 ارديبهشت 1390
aval salam
dovom shoma???!!!
sevom mage az tarafe in web mano ta hala davat kardin k biyam???
chaharom in k moafagh bashin


یاسین
ساعت17:53---28 ارديبهشت 1390
¤•--------------------------•¤ ☼[قلب]
¤•--------------------------------------•¤ ☼[قلب]
¤•--------------------------------------------------- -•¤ ☼[قلب]
¤•--------------------------------------•¤ ☼[قلب]
¤•--------------------------•¤ ☼[قلب]

¤•-------------•¤ [گل] زیــــــر آســــــمان [گل] [گل] یاســـــین [گل]

¤•--------------------------•¤ ☼[قلب]
¤•--------------------------------------•¤ ☼[قلب]
¤•--------------------------------------------------- -•¤ ☼[قلب]
¤•--------------------------------------•¤ ☼[قلب]
¤•--------------------------•¤ ☼[قلب]


اجی مهدیه
ساعت14:46---28 ارديبهشت 1390
salam/na man abji unae hastam ke duseshon daram va dusam darand mese khahar o baradar

PARI
ساعت13:45---28 ارديبهشت 1390
وبت قشنگه ممنون که سر زدی. بازم میام بازم بیاااااااااااااااااا

تنها مينا
ساعت13:20---28 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز

ممنونم که بهم سر زدی

وبتم زیباست


اجی مهدیه
ساعت15:43---24 ارديبهشت 1390
sglh.khoshet miad dadashi in tori nazar bedam???

اجی مهدیه
ساعت15:42---24 ارديبهشت 1390
sglh.khoshet miad dadashi in tori nazar bedam???

تنها مینا
ساعت20:57---21 ارديبهشت 1390
آن قدر با آتش دل ساختم تا سوختم
بي تو اي آرام جان يا ساختم يا سوختم

سردمهري بين كه هر كس بر آتشم آبي نزد
گرچه همچون برق از گرمي سراپا سوختم

سوختم اما نه چون شمع طرب در بين جمع
لاله ام كز داغ تنهايي به صحرا سوختم

همچو آن شمعي كه افروزند پيش آفتاب
سوختم در پيش مه رويان و بيجا سوختم

سوختم از آتش دل در ميان موج اشك
شوربهتي بين كه در آغوش دريا سوختم

شمع و گل هم هر كدام شعله اي در آتشند
در ميان پاكبازان من نه تنها سوختم


•*'¤° فاطمه كوچولو •*'¤°
ساعت11:41---30 فروردين 1390
زهرا عصاره عصمت است. زهرا، آیینه پاکی است.

. زهرا زلال کوثر است .
ایام فاطمیه (س) تسلیت باد


•*'¤° فاطمه كوچولو •*'¤°
ساعت11:36---27 فروردين 1390





محبت فاطمه، واجب قرآنی
پیامبر اسلام برای هدایت مردم 23 سال تلاش کرد و سختی های زیادی را تحمل نمود. از آن جهت که هیچ کاری بدون اجرت و مزد نیست، خداوند در قرآن مزد زحمات پیامبر را این گونه تعیین نموده است: «ای پیامبر! به مردم بگو من از شما هیچ مزد و اجری نمی خواهم مگر محبت با نزدیکان من.1 ای پیامبر به آنها بگو این اجر و مزدی هم که تعیین کردم (محبت به نزدیکانم) به نفع خود شماست.2
از پیامبر سؤال کردند این نزدیکان شما که دوستی و محبت آنها بر ما واجب شده، چه کسانی هستند؟ حضرت فرمود: «علی و فاطمه و دو فرزندش حسن و حسین»
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- =-=-

سکوت و رضایت
وقتی کسانی به خواستگاری او می آمدند و مسئله را با پیامبر در میان می گذاشتند، روی خوش نشان نمی داد. اما وقتی پیامبر فرمود: « علی از تو خاستگاری کرده»، سکوت کرد و روی خود را برنگرداند. پیامبر فرمود: «الله اکبر، سکوت او نشانه رضایت اوست.»


1. سوره شوری آیه 23 2. سوره سبأ آیه 47
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- =-=-

مهریه ام کم است!
مهریه اش را رسول خدا 500 درهم قرار داد ولی خود او راضی نبود. می گفت: مهریه ام کم است. وقتی به او گفتند چه می خواهی؟ فرمود: «مهریه مرا شفاعت از گنهکاران قرار دهید.»
جبرئیل نازل شد، کاغذی همراه خود داشت. در آن نوشته شده بود: «حضرت، حق مهریه فاطمه را شفاعت از گنهکاران قرار داد.» فاطمه وصیت کرد این کاغذ را هنگام وفاتش بر روی سینه اش بگذارند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:,ساعت 19:22 توسط وا اسممو میخوای چیکار| |


Power By: LoxBlog.Com